Direct naar de contentDirect naar de footer
Stel ons je vragen, we helpen je graag!
Stel ons je vragen, we helpen je graag!

We support you

Als support afdeling en gezelligste team van Valk Digital zijn wij het eerste aanspreekpunt voor alle Valk Exclusief gasten. Wij helpen al onze gasten op werkdagen van 9:00 tot 17:30 telefonisch, per e-mail en via onze chatbot Iris met de meest uiteenlopende vragen over alle Valk Exclusief hotels, restaurants en overige faciliteiten en diensten.

Support waarover?

Support waarover?

De vragen die binnenkomen kunnen gaan over assistentie bij het wijzigen van reserveringen maar ook om bijvoorbeeld vragen over ons Loyal & Bonus programma, de nieuwsbrieven, onze deals & arrangementen, het restaurant, de nieuwsbrieven, onze Valk Exclusief app en vele andere diensten. Daarnaast zijn wij ook het eerste aanspreekpunt voor al onze Valk Exclusief hotels.

Samenwerken met...

Samenwerken met...

Samen met de content afdeling faciliteren wij de hotels met alle vragen over de systemen en applicaties waar mee gewerkt wordt. Dit varieert van bijvoorbeeld het reserveringssysteem tot aan de housekeeping app. Ook geven we hierover in onze Flamino University trainingen aan de hotels. Ook wel 'Dé grote Thomas-show' genoemd, omdat Thomas graag uitgebreid de tijd neemt voor zijn collega's van de hotels.

Onze doelstelling

Samen hebben wij als doelstelling om de kwaliteit van onze service en dienstverlening continue te verbeteren zodat alle gasten zo eenvoudig mogelijk rechtstreekse reserveringen kunnen maken voor alle Valk Exclusief hotels en diensten.