Direct naar de contentDirect naar de footer
Een digitale kassabon, zelfs achteraf
Een digitale kassabon, zelfs achteraf

Een digitale kassabon, zelfs achteraf.

Nooit meer een bon kwijt & goed voor het milieu

Digitale kassabon

Digitale kassabon

De doelstelling van Digibon is duidelijk: een einde aan de eindeloze stroom papieren bonnetjes in onze portemonnees. Hoe? Door slimme technologie die een digitale bon rechtstreeks naar een mobiele telefoon stuurt en daar opslaat of zelfs gelijk doorzet naar een bank-omgeving. Nu te gebruiken bij een aantal ValkExclusief hotels en restaurants!

Afbeeldingsresultaat voor twitter iconAfbeeldingsresultaat voor linkedin icon

Hackathon in hotel Zwolle

Van der Valk Exclusief nodigde in samenwerking met CYCO Cybercrime en Computest hackers uit voor een hackathon op vrijdag 17 maart in Hotel Zwolle om het nieuwe sloten systeem van Van der Valk te kraken en/of verbeteren. Naast de controle van het nieuwe slotensysteem met uitgifte van online kamersleutels met behulp van een app en een bluetooth functie wilde het familiebedrijf ook openstaan voor goedwillende beveiligingsonderzoekers die de beveiliging vooruit helpen. Hackers gingen tijdens het event de strijd aan om digitale sloten te hacken, en de nieuwe techniek op de proef te stellen.

Mobile Key, de nieuwe innovatie?

Mobile Key, de nieuwe innovatie?

Misschien is ‘Mobile Key’ wel de volgende innovatie in de hospitality? De Van der Valk Exclusief hotelkamers in Hotel Zwolle zullen na de BETA periode en een positieve test op het event te openen zijn met de Mobile Key App via de smartphone en dit enkel middels een app en bluetooth verbinding. Hierin is Van der Valk niet de enige en eerste; grootste hotelketen wereldwijd, Mariot, stapte ook al over op deze innovatie. Grote vraag is nu: 100% veiligheid, kunnen we dat blijven waarborgen bij de nieuwste innovaties? Of levert het gemak zoveel voordeel op dat niet 100% veilig ook niet als storend wordt ervaren. We gaan het zien. Zoals altijd zal bij de familie Van der Valk gelden: de gasten gaan vertellen wat ze willen en hoe we ze dus in de toekomst gaan faciliteren.